niedziela, 23 grudnia 2012

Hakarzy na msp

               Witam tutaj Lorka.
Chcę Wam pokazać pewien artbook , zrobić notkę oraz coś ważnego napisać :)
Zaczniemy od artbooka :

CHCĘ WAM NAPISAĆ ,ŻE FLORA128 NIE JEST HAKEREM !!!
Flora ma 12 level a dziewczyna która zrobiła artbooka ma level 2 ;d
Po co miała by  być hakerem który kradnie konta 2 lev ?
Flora taka nie jest ! Nie zgłaszajcie jej :/


        Dobrze artbook mamy za sobą przejdziemy teraz do mojej notki o prawdziwych hakerach :)
Hakerów na msp dużo nie jest ,ale jednak trochę się ich znajdzie ;/
Na polskim msp istnieje program "msp hacker" ale od takiego programu po paru dniach widać efekty nieprzestrzegania regulaminu  np : masz ful wirusów na komputerze , tak Ci muli ,że prawie nie możesz grać , jak msp odkryje to ,że pełno razy hakowałeś może zabrać ci twoje konto !
Jest jeszcze wiele takich efektów ;/
Haker MSP to taka osoba która :
1. Ma pobrane MSP HAKER i z niego korzysta
Jeszcze jest opcja nr 2: Włamuje się na konta innych Moviestar.

Opowiedziałam Wam już o punkcie 1 czas na punkt 2 :
- Haker Msp od włamywania się na konta , zgaduje twoje hasło i np: przesyła sobie z niego ful prezentów : za sc , z szafy oraz za diomonds :( Może zmienić ci hasło e-mail i konta już nie masz :( Niestety ,żeby się chronić przed tego typu przypadkami musimy :
- Nie pisać w dymkach : O ale dużo sc i diamonds vip na rok jupi ! .
tego typu statusy kuszą hakerów ;/
-Hasło trudne np : ku39Op09ty7  podaję tylko przykład ! Hasła typu : MateuszekPL nigdy nie wypalają ;/ hasło powinno składać się z cyfr oraz liczb niekoniecznie musi być to hasło trudne do zapamiętania może to być hasło typu : Kokosik1254    zawiera cyfry i liczby , łatwe do zapamiętanie :D A haker napewno nie wpadnie na pomysł ,że w haśle masz wyraz : kokosik   ;D
- NIGDY NIE PODAWAJ NIKOMU SWOJEGO HASŁA !
- NIE NABIERAJ SIĘ NA TEKSTY TYPU : " Ej jak zmienisz swój e-mail na mój to dostaniesz 50.000 sc !"Takie teksty nigdy nie są prawdziwe ;d
- Nie zamieniaj się nigdy w hakera !
- Nikomu niedawaj podpowiedzi do swojego hasła !



                                                Dobrze myślę ,ze pomogłam ;3 Papa ;3

10 komentarzy:

  1. na msp polskim i angielskim hackerami są anonymous , the dolly , the clown , grim reaper , p!zza , the pony jest ich jeszcze więcej . na polskim msp jest nowy hacker samotniaa podobno jest bardzo niebezpieczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja grałam spokojnie w casting byłam sama i the dolly szybko zwiałam boję się czy mnie z hakuje mam 14 lvl już prawie 15

      Usuń
    2. Samotniaa jest w USA a na polaku jest Hell of kitty. Tylko uważajcie bo ta która się wyświetli po wyszukaniu to nie jest ta. To jest yrberka!więc nie trzeba jej (tej ytberki) zgłaszać i blokować !

      Usuń
  2. Jeden hacker do mnie pisał ale ja nie odpisywałam mam 16 lvl to pewnie dla tego

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha. Haker nie musi wpadać na pomysł. Upatrzy, otwiera specjalny program, pisze level i nick osoby, Bynk! Ma hasło. Nie myślcie, że jestem hackerem że to wiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pewien generator do vip jeśli ktoś chce to niech pyta się mnie nazywam się Abi500 spokojnie nie trzeba podawać hasła tylko login i już!Pozdrawiam z msp

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorry Flora128 to moja sąsiadka i koleżanką więc nie chce słuchać jak ją obdarzając to do osoby która zrobiła tego Arta >:[

    OdpowiedzUsuń